31. 8. 2012

Rainy Day.

Prší prší, jen se leje, kam koníčci pojedeme..., ano přesně tak to od rána co jsem se vzbudila vypadá u nás venku. Je to vážně depresivní počasí, ještě,že matura je v květnu,kdy už bude svítit sluníčko a budu se učit hezky. Za dva dny už se budeme muset definitivně rozloučit s těmi dlouho očekávanými prázdninami,které tak rychle utekly. Přeji všem školákům , vlastně i sama sobě, aby se jim v novém školním roce pěkně dařilo, ať už v první třídě na základní škole, nebo na SŠ a těm největším i na vysokých.
Sledování PLL
začala jsem číst knihu od Lauren Conrad 
jako balzám na nervy slouží stránky IKEI

6 komentářů:

  1. já taky strašně ráda chodím na stránky ikea :D

    OdpovědětVymazat
  2. U nás prší snad už v kuse den:D Ale na durhou stranu sem ráda, ty pařáky byli neskutečný:/

    OdpovědětVymazat
  3. U nás zatím neprší,ale vypadá to,že to taky přijde:D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky na konci Česka, blízko polských hranic také prší, ale abych byla upřímná nevadí mi to. PLL, tento týden byl dobrý díl, ale s napětím očekávám další ! Dlouho jsem nebyla v knihovně (což ale neznamená, že jsem dlouho nic nepřečetla:D) , jaká je kniha, můžeš doporučit ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. tady taky pořád prší, kdes našla tu knížku od Lauren? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...