16. 9. 2012

My dream flat.

Každá z nás s ní o dokonalém bytě či domě, který bude pohádkový a ušití přesně na míru podle vašich snů a představ. Já tento sen mám bohužel také a třeba se mi ho někdy v budoucnu podaří splnit. Určitě by neměl být přeplácaný a ani nějaký moc barevný a složitý.

Romantika a svíčky...mám jasno!









9 komentářů:

  1. Ta poslední ložnice je sen!

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou úplně boží :) třeba jednou takhle bude vypadat můj dům-byt :D

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno bych brala! Jo jednou mít takovou luxusní vilu tak si pískám :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. brala by som všetko ♥

    OdpovědětVymazat
  5. joo tam by se zilo :D

    OdpovědětVymazat
  6. fialovu spalnu mam aj ja :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Zbožňuju bílý design)) Ten první obývák je bozi :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...