23. 9. 2012

NINA RICCI.

Nenahraditelná vůně, která vydrží několik hodin, opojení...nedá se to ani popsat jakou vášeň k ní cítíte







11 komentářů:

  1. zatím jsem neměla tu čest, každopádně obal je naprosto roztomilý! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní12:54

    Tu neznám, ale vypadá hezky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi to popsala. :) Vypadá moc hezky

    OdpovědětVymazat
  4. já ji mám, ale teda ne přesně tuto. miluji ji. :)

    OdpovědětVymazat
  5. nikdy jsem o tehle vonavce snad neslysela, ale libi se mi na pohled, takze urcite i pekne voni :D

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Poprvé o ní slyším, ale má pěknou lahvičku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Love that post! :)

    xo
    http://snowwhite90.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...