24. 7. 2012

Nakupování na dovolenou č.1

 Dneska jsme s miláčkem absolvovali první nakupování na dovolenou. Ty žabky mi koupil on :-*

10 komentářů:

  1. Ty žabky vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní22:12

    žabky jsou krásné :) mám ráda takové ty slámměné:)

    OdpovědětVymazat
  3. ty žabky jsou moc hezké

    OdpovědětVymazat
  4. S tou ziajou to mám stejně mám se jim ozvat až budu mít víc jak 200 čtenářu i ryor to tak chce, tak jsem si musela ziaju koupit za své.

    OdpovědětVymazat
  5. Já už jsem se smířila, že nebudu s nikym spolupracovat tak si to kupuji sama;)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné věci :-)

    Děkuji:) kámoš je fajn.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty máš hodného přítele ! :)
    Přesně ten balzám na rty jsem si taky kupovala na dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  8. taky bych potřebovala zabky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jo jo, vím, že máš pravdu ! Já jsem v tomhle hrozná :D
    Na léto jsou ty řasy ale ideální, vůbec se totiž potom nemusím malovat a navíc my tu v Litoměřicích máme ty řasy opravdu levné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou to moje vydělané peníze a neškemrám alespoň své rodiče o peníze ... Ty řasy mám jen na léto a nemůžu si je vynachválit ... Je to rozmar, já vím ... Ale když si na ně sama vydělám, tak přeci proč ne ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...