23. 7. 2012

Sportující odpoledne

Dneska jsem maličko víc sportovala, abych ještě do dovolený něco zhubla. Nejdřív jsem si s kámošem zahrála dvě hodiny tenis. Ten jsem hrála poprvé v životě. A pak jsem jela s mamkou a bráchou na kole ještě a nejsem ani nějak unavená, to je zajímavý.

Teď se najít a vykoupu a pojedu za přítelem a počkám na něj než přijde z práce.

ochlazení za dnešní parný den

5 komentářů:

  1. Taky jsem nedávno hrála tenis poprvé a docela makačka :D

    OdpovědětVymazat
  2. klasické frisco? to je prostě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní12:30

    aaa lemon <3:D

    OdpovědětVymazat
  4. Dala bych si :)

    Děkuji:-* aha :))

    OdpovědětVymazat
  5. Citronové pivo?? To vidím poprvé :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...