26. 9. 2012

Nice outfit.


jumper - ??
Top - Germany (Madonna)
Skirt - ??
leggins - ??

PS: Dnes jsem obdržela svůj LADYBOX, můžete se zítra těšit na první článek o něm. (Jsem nadšená)

13 komentářů:

  1. Já jsem ho ještě neobdržela, ale určitě mi každou chvílí, respetive každým dnem přijde :)

    ps: přišel ti jako dobírka rovnou domů nebo na poštu ??

    OdpovědětVymazat
  2. Pěknéé :) Mimochodem odpověd na ktrou si se ptala na blogu :) : Psala jsem na nějaké e-maily a tak :).. http://vzorky.blog.cz/ Na tomto bloguu je to dost přehledné. Vybereš si jaké by jsi chtěla vzorečky zaslat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat jak jsi se dostala k tomu Ladyboxu? Co musím udělat proto aby mi taky přišel? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dřív někdy v sprnu myslim,že jsem psala na stránku kdy se poprvé mohlo zaregistrovat na ladybox. Žádala jsem,zda bych první ladybox mohla zrecenzovat a oni mi napsali,že je sice zájem velkej,ale napíšou zda mě vyberou. Nevím zda to jde i ted,ale zaregistruj se na www.ladybox.cz a tam je email,kde se na to zeptej

      Vymazat
  4. Aháá.. já teď našla to jak každý měsíc platíš přes 200,- .. ale tohle zní líp :D :) určitě to zkusím. Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  5. Bezvadný outfit. :)

    OdpovědětVymazat
  6. hezký outfit ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní21:36

    jedoduchý ale pěkný

    OdpovědětVymazat
  8. Nejspíše jsem lady box ještě nedostala, jelikož jsem se k němu přihlásila relativně pozdě, takže jsem asi v pořadí - měl by mi přijít někdy kolem 10.10 :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...