28. 9. 2012

Ladybox část.1

Dneska vám přináším první článek o zmiňovaném ladyboxu, který jsem si objednala na zrecenzování. Řeknu vám,že jsem opravdu nadšená vším tím jak to udělali. Jednak jak vypadá krabice vzhledově a i tím co v krabici bylo.

1. Doručení Ladyboxu
Ladybox jsem si objednala na internetu na Dobírku, tzn. že mi přišel až domů. Od České pošty mi přišla den před dodáním sms, kdy se ke mě dostaví. Odpoledne přijel pán od České pošty a balíček mi v pořádku doručil.

2. Způsob balení


Krabička ve které se skrývaly produkty byla zabalená ještě do jedné pojišťující krabice, aby se ta správná neporušila. 
Celá krabička byla tvrdá a zavázaná mašličkou.
Uvnitř to bylo měkce vystláno, aby se ničemu nic nestalo.

3. Obsah krabičky
Krabička obsahovala 7 produktů různých zahraničních a i českých firem.

4. Ostatní+dárky

Největším nadšením pro mě byla obálka, kde byl dopis od lady boxu, který byl v obálce a ta byla zapečetěná pravou pečetí a v ní napsáno LADYBOX

Příští článek: Recenze na produkty část. 1




9 komentářů:

  1. Všude tolik boxu a já žadný nemám:D Těším se na recenze:)

    OdpovědětVymazat
  2. tý jo! ta pečeť, úžasný ! těším se na recenze ;))

    OdpovědětVymazat
  3. lady box je pěkný, možná si ho objednám, zatím jsem vyzkoušela jen Senza Box a ten je taky super :) krásný blog, jsem tvá nová čtenářka! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, i tobě přeji příjemný zbytek dne :)
    O ladyboxu jsem slyšela, ale upřímně, zdá se mi to moc peněz, ale kdybych měla možnost ke zrecenzování, určitě bych do toho šla. Jinak mě to nijak nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
  5. Balení se mi vážně moc líbí :) co jsi musela udělat,aby jsi mohla recenzovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. napsala jsem jim email na začátku a oni mi napsali,že je dost lidí ,které by chtěli recenzovat a že se mi ozvou zda mě vybrali či ne a nakonec tedy vybrali

      Vymazat
    2. Aha :) tak to s mým "štěstím" nemá cenu zkoušet, ale gratuluju :) určitě je to skvělá příležitost, těším se na recenze

      Vymazat
  6. Super těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...