29. 9. 2012

Schnutí nehtů? Žádný problém.

Každá slečna asi denně nebo spíše tehdy kdy si nehty lakuje řeší jednu zásadní věc. Chvátáte třeba na autobus a nalakujete si nehty a víte,že vám nestihnou tak rychle uschnout a proto existuje pár rad jak to uschnutí zrychlit.


zdroj: google

1) Studená voda

- napustíte si do misky nebo do nějaké nádoby studenou vodu a nehty do ní ponoříte

POZOR: nedávejte je pod proud studené vody, protože by se lak mohl porušit!

2) Urychlovací přípravky

- existuje pár přípravků, které můžete používat na zrychlení uschnutí, ale podle mě jsou zbytečné.

Např. Urychlovací sprej laky od Essence, Avon -> nemám s tím zkušenosti

3) Deodorant

- vezměte deodorant, který v sobě nemá Alkohol a z 10 cm nastříkejte na nehty vrstvu

Rada ode mě: Já si stříkala 3 vrstvy a pomohlo mi to nejvíce

4) Ostatní

- říká se, že pomůže i to, když si 2 hodiny před lakování dáte lak do ledničky
- s tímto nemám zkušenosti, takže nevím zda je to dobrá rada

1 komentář:

  1. já jsem vždycky děsně nervozní, když čekám, dokud lak neuschne :D díky za tipy, vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...