30. 9. 2012

BB krém Ganirer

První produkt, který jsem vyzkoušela a byl v Ladyboxu je BB krém od Garnier. Chtěla jsem ho vyzkoušet už dřív,ale stále jsem se k tomu nemohla odhodlat. Až teď když mi přišel.


Mám odstín light, protože mám dost světlou pleť na obličeji (Na rukou mám tmavší)

- je to hydratační BB krém
- sjednocuje tóny pleti
- může se používat každý den

KLADY: 
- krásná vůně (ta mě oslovila nejvíce)
- lehce se nanáší
- velké balení
- vydrží opravdu dlouho na pleti (ráno si ho kolem 7:00 natřu a odpoledne kolem 17:00-18:00 tam ještě je,
 i když během dne mám tělocvik)

ZÁPORY:
- musí se dát větší vrstva, tudíž bude balení rychle utíkat (podle mě záleží na tom jakou máte pleť, zda má velké nedokonalosti, či malé, takže se nehrozte)
- další jsem nenašla

Cena: kolem 200Kč

Moje pleť: smíšená (někdy jí mám mastnou a někdy normální)



1 komentář:

  1. Anonymní19:03

    BB Cream mám a jsem s ním spokojená:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...