1. 10. 2012

Nail-polish COLOR CLUB

Dneska vám ukážu další z věcí, které byly obsažené v LADYBOXU. Tentokrát je to lak na nehty od značky Color club.
Odstín MINI 929 (COLD METAL). Je to na první pohled celkem tmavá barva,ale pak když se dá na nehty tak to ani tak hrozný není. Je s jemnými třpytky. To se mi na tom asi líbí nejvíc.
Jednou z hlavních věcí, která mě u laku zaujala je jeho výdrž. Nalakovala jsem si nehty v pátek večer a dnes je pondělí a stále lak drží aniž by se oloupal jako to dělají jiné levnější laky.

Jeho cena se ve skutečnosti pohybuje něco kolem 120Kč. Myslím si,že za tento lak se to opravdu vyplatí


2 komentáře:

  1. Já mám odstín 912 a jsem naprosto unešená jeho výdrží! Od čtvrtka večer do dneška - ani známka toho, že mám lak déle jak 2 hodiny !!!!!! Dokonalost prostě !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...