2. 10. 2012

October!

Už tady máme Říjen. Tenhle měsíc je můj nejoblíbenější a to proto,že mám narozeniny (22.10) a taky,že venku už je to krásné období kdy jsou barevné listy a fouká větřík, svítí sluníčko. Nádhera prostě, radost se podívat. 
Je se mi nelíbí, že když ráno jdu do školy na nultou hodinu tak je tma :(
(Hrušky jsme sbírali v sobotu u babičky)

...Na webu můžete čekat fotografie z natáčení maturitního videa, nebo něco dalšího ze soudku školních aktivit.
Nebo např. šaty, které budu mít na sobě a boty (budu si kupovat nové)
Účes, který jsem si vybrala...

2 komentáře:

  1. Také nesnáším tu tmu ráno :\. Jinak fotka pěkná a těším se na ty fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní20:03

    Dala bych si hrušku, jsem na ní teď dostala obrovskou chuť:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...