4. 9. 2012

Výběr šatů na váš maturitní ples.

Je začátek školního roku, za 2 měsíce maturáková sezóny. Někdo si říká,že je to brzy vybírat šaty na váš maturitní ples už teď. Není to pravda.
V mém městě je 5 svatebních salónů, kde mám možnost si šaty půjčit. Také je možnost si šaty koupit na internetu, nebo v obchodě. Ale je to na každém, co si kdo vybere.
Navštívila jsem 2 salóny a vyzkoušela si nějaké šaty. 

Já mám jasno, potřebuji šaty,které nebudou až na zem, nebudou široké, tzn. se spoustu spodničkami a nebudou vypadat uměle. Padlo mi do oka několik šatů, např ty,které jsou vpředu nad kolena a vzadu mají tzv.ocas :D

Tady je pár mých favoritů. poraďte mi jaké z těchto všech vám padly do oka?

favorit č.1 (!!!)




favorit č.2 (!!!)


1 komentář:

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...