3. 9. 2012

Zkroť své vlasy pomocí žehličky

Nejsem z těch slečen, které si žehlí každé ráno vlasy a nemohou bez toho vyjít z baráku. Žehlení pro mě znamená, zapnout žehličku a mít jí v ruce max 5 minut než si přežehlím ofinu.

Dřív jsem si žehlila celé vlasy,ale potom co jsem je měla zničené jsem to přestala dělat.Nepoužívám na vlasy tudíž žádné ochranné spreje, když si žehlím pouze ofinu.


Pro žehlení celých vlasů by se měly používat ochranné přípravky. Já doporučuji L´Oréal Studio Line Hot Liss Spray (Cena asi 100Kč), nebo Uhlazující mléko Hot Straight od Loreál (cena 100Kč)


6 komentářů:

  1. Já si dřív vlasy žehlila hodně a lituju toho:// ted už je mám 3 roky stejně dlouhý a néé a né vyrůst:// Nevím jestli se mi tak lámou konečky, nebo mi nechtěj růst:D Ted už si dělám vždycky jen culík a když ho mám hodně zvlněnej tak si ho jen v celku přejedu:D Jinak na to kašlu, to jen opravdu vyjímečně:D.)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si žehlím vlasy docela často a používám ten sprej od Loreal :)

    OdpovědětVymazat
  3. já je mám zkrocené až moc :( :D

    OdpovědětVymazat
  4. tú mám v čiernej :)

    OdpovědětVymazat
  5. vlasy si vůbec nežehlím a když to jednou za čas udělám, vydrží mě to jen chvilku a to měě za tu námahu nestojí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem používala ten přípravek od Lorealu, ale nijak extra mi nepomohl.:(

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentář, PAC a PUSU :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...